22 Ağustos 2013 Perşembe

Yves Rocher Alisverisim

Herkese merhaba
Cok gecikmis bir yazi ile karsinizdayim. Sizlere cok karli Yves Rocher alisverisimden bahsedecegim. Cok karli diyerek neyi kastettigimi birazdan anlayacaksiniz :)
Gecen hafta Yves Rocher'nin Happy Hours indiriminden bahsetmistim. Her alisverise maske hediyesi vardi. Ayrica Yves Rocher'nin sitesine bir ay kadar once uye olmustum ve ilk siparisimde kargonun bedava oldugunu ve 10tllik indirimin de uygulanacagina dair bir mail almistim. Tum bunlari firsat bildim ve cok denemek istedigim Yves Rocher yagli saclar icin arindirici sampuani almaya karar verdim. 


Sampuan 12.90tl idi fakat benim 10tllik indirim cekimi kullanabilmem icin en az 15tllik alisveris yapmam gerekiyormus. 
Ne alsam diye siteyi dolasirken yukaridaki resimde gordugunuz sirin sepeti buldum. Tek kelimeyle bayildim! Sepetin fiyati da 4.90 idi. Ayrica doga motifli canta her alisverise hediye idi. Toplam 17.80tutan alisverisime 10tllik indirim de eklenince 7.80tl tuttu ve sonuc olarak ben sadece 7.80tlye Yves Rocher arindirici sampuan, Yves Rocher nem maskesi, pembe puantiyeli sirin bir sepet ve doga motifli canta almis oldum. 
Evet kizlar demek ki tum indirimleri ve firsatlari takip ederek boyle ucuza mukemmel seyler alabiliyormusuz :) 
Yves Rocher'den aldigim urunlerle ilgili detayli yazi az sonra!

Sevgiyle kalin:)
Kirmizilaleblog.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder