12 Ağustos 2013 Pazartesi

2013 Teen Choice Awards

Herkese merhaba
Ödül törenlerine çok meraklıyımdır. Takip etmeye çalışırım hep kim kimle gelmiş, kim ne kazanmış, ne giymiş vesaire. Bu yayınım da dün gerçekleşen Teen Choice Awards ile ilgili. Öncelikle nedir bu Teen Choice Ödülleri? 


"Teen Choice Ödülleri, her yıl FOX tarafından sunulan ödül törenidir. Müzik, sinema, televizyon ve spor alanında yılın en büyük başarı gösteren isimleri, 10-20 yaş arası gençlerin oylarıyla seçilmektedir."
Oy kullananların yaşı 10-20 arası olunca tabii kazananlar da hep popüler insanlar oluyor ve törenin kırmızı halısında da daha çok genç ünlülere rastlıyoruz.

Haydi şimdi kırmızı halıyı bir inceleyelim! :)
Devamini oku










Pretty Little Liars'ın yıldızlarından Lucy Hale ile başlayalım. Pek bir cici kız havasında. Saç makyaj güzel olmuş,ee yakışmış da ama 24 yaşındasın tatlım. Bırak bu liseli havalarını artık. Mezuniyet balosu değil ki bu ödül töreni.




Lucy Hale'e yaşından küçük giyinme dedim ama sen de ne yaptın be Selena'cım? Peter Pan'ın o yeşil giysisini andırıyor bana elbisesi. O yırtmaçlar olmasaymış, saçını da topuz yapsaymış adeta bir öğretmen hanım olacakmış. Canım sen de daha 21 yaşındasın ve gençlerin oy verdiği bir ödül törenine geliyorsun. Selena Gomez'i gördükten sonra Lucy Hale gözüme daha bir şık göründü doğrusu.











Bir faciayla karşı karşıyayız. Nereden başlasam ne söylesem o saç, o blazerımsı ceket, o deri pantolon... Selena Gomez ile aynı yaştalar ama ikisi o kadar farklı ki. Demi Lovato kahve tonlarındaki maşalı saçlarıyla alımlı bir şekilde dolaşmalı etrafta. Moda oldu sanırım bu asi görüntü. Ama yüzünde gülüşünde o asiliğin izleri hiç yok. Yapay durmuş yani bu görüntü. Bu yapaylığın bir başka örneğini de Miley Cyrus'da göreceğiz birazdan.












Jane Lynch'e söylenecek söz yok. Deri ceketi olmasaymış güne giden teyze profilinde olacakmış. Bu tarz, bu hava yakışıyor ona. Yüzündeki fresh ifadeyi de beğeniyorum.













Lily Collins'in kıyafetinde yolunda gitmeyen bir şeyler var. Eteği perde kumaşı gibi büyük desenli. Üzerine biraz daha şık bir şey giyseymiş kurtarabilir miymiş diye düşünüyorum da ı-ıh yine de içime sinmezdi. Çok farklı bir yüz yapısı var ve kendisini beğeniyorum ben açıkçası.














Anna Camp'ın saç makyaj klasik güzel. Kıyafetin rengi de çok hoş. Ama sanki dantelle o renk pek olmamış gibi. Kıyafete takım ayakkabısı da çok sıradan bence.













Ah Miley Cyrus vah Miley Cyrus. Neden diye düşünüyorum düşünüyorum bir türlü aklım almıyor. Pink'e çok yakışıyor bu tarz ama Miley'ye yukarıda da dediğim gibi iki beden büyük geliyor. Sen o elindeki nar çiçeği oje, ayağındaki beyaz topuklu ayakkabı kadınısın. Olmuyor, olmuyoor.





Michelle Rodriguez işini sağlama almış. Düz bir elbise giymiş. Rengi de yakışmış tenine. Saç makyaj da güzel. Ayakkabı çantayı beğenmedim. Ama o kadar felaket durumda olanlar vardı ki Michelle gözüme o kadar da kötü görünmedi.














Vee geldik tulumlara. Crystal Reed'in tulumunu, ayakkabısını, saçını, kırmızı rujunu her şeyini beğendim yahu! 






Nina Dobrev'in payetli tulumunu sevdim. Saçı, makyajı, küpeleri de hoş. Beğendim, beğendim, beğendim :)


Ve karşınızda One Direction. Hepsi oyuncak Barbie'nin Ken'i havasında. Ama Ken daha bir karizmatikti benim çocukluğumda doğrusu. Konu "ben küçükken"e geldiğine göre evet One Direction çocuklarını beğenmek için biraz yaşlıyım sanırım. Bana itici geliyor bu kadar "cool olmaya çalışıyorum" havasındaki ünlüler. Neyse demem o ki sevenlerine saygım sonsuz ama benimla değılsınız 1D.






Sırada Ian Somerhalder var. Ne diyeyim tatlım sana? Çok hoşsun , yakışıklısın. Kendine has bir havan da var. Olmuşsun olmuuş.















Matthew Morrison aile babası havasında ama ne yalan söyleyeyim erkeklerde bu spor klasik duruşu beğeniyorum.











Toparlayacak olursam 2013 Teen Choice ödül törenin ünlülerimiz pek bir özenerek gelmemişler tahmin edildiği ve görüldüğü üzere. Erkekler kadınlara göre daha iyi durumdalar bence. Ben en çok tulumu tercih eden Cyrstal Reed ve Nina Dobrev'i beğendim açıkçası. Peki sizin yorumlarınız neler?

Sevgiyle kalın, görüşmek üzere
Kirmizilaleblog.blogspot.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder