11 Ağustos 2013 Pazar

H&M Far Paleti

Herkese merhaba
Bugün sizlere severek kullandığım H&M'in far paletinden bahsedeceğim. İtalya'da kaldığım dönemde 5 Euro tarzı komik bir rakama almıştım bu kocaman ve rengarenk far paletini.


24lü bir far paleti. Kahve tonlarının ağırlıkta olduğu bir palet ayrıca kimi renkler simli. Simli olanlar gece makyajları için ideal. Göz kapağına pek bir ağırlık yapmıyor ve sürmesi de gayet kolay. 


Kahve tonlarını göz makyajımda çok kullanırım o yüzden bu palet benim için vazgeçilmezler arasında. Ayrıca araya serpiştirilen canlı renkler de artısı. Tatile çıkacağım zaman bir tek bu palet yetiyor bana far açısından.


Canlı renkleri göstermek istedim sizlere çünkü diğerleri pek belli olmuyor ve ayırt etmesi de çok zor olacaktı. Anladık beğeniyorsun da yok mudur bir kötü yanı derseniz de kalıcılığı orta derece. Gün sonunda ya ben far sürmüştüm nerede benim farım diyebilirsiniz :)

Ürünü H&M'in sitesinden de incelemek için TIK

Herkese kucak dolusu sevgiler :)
kirmizilaleblog.blogspot.com

3 yorum:

  1. Çok güzelmiş bu far paletii. :)
    Bayıldıım!

    Benim bloguma da beklerim tatlım.
    tekaska.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Ben de cok severek kullaniyorum canim.
    Hemen bir ziyarette bulunuyorum bloguna :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel renkler benim bloğumada beklerim sizi izlemye aldım http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/09/eylul-favorilerimmm.html

    YanıtlaSil