9 Ağustos 2013 Cuma

Gunun ojesi #2

Herkese merhaba
Malum bayram ve ben de kiyafetime uygun bir oje sectim. Bugun Goldenrose un 79 numarali pembe ojesini surdum.


Pembenin bu tonunu cok seviyorum. Adeta bir kirmizi oje gibi kurtarici bence. Genelde Flormar ojem vardir benim fakat Flormarin cok cabuk ciktigini farkedince farkli markalara yoneldim vakti zamaninda. Golden Rose Flormar'a gore daha gec cikiyor ve daha kalici bence. Bu yuzden daha fazla tercih ediyorum. 
Sonuc olarak cok severek kullandigim bir oje ve tavsiye ederim. (Bir gun size tum ojelerimle ilgili bir post hazirlayacagim, unutmamaliyim bunu)

Sevgiyle kalin :)

2 yorum:

  1. 79 u ben de seviyorum. ama sende daha açık renkli durmuş sanki. ya da ışıktan öyle görnüyor olabilir de. yine de çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigin gibi isiktandir muhtemelen. 2kat suruyorum cunku canim :)

      Sil