11 Ağustos 2013 Pazar

Gunun ojesi #3

Herkese merhaba
Bugun size favori ojelerimden birini tanitacagim. 4 sene once bu ojeyle tanistim Watsonsta. Artik her kadinin oje koleksiyonunda bulunuyor fakat O zamanlar cok yaygin bir oje degildi ve herkes ojemin numarasini ve markasini soruyordu. Evet bugunku ojem Flormarin 11 numarali ojesi.


Flormarin ojelerini pek sevmem ama bu tonu da baska bir markada bulamadim acikcasi. Flormar ojelerini cok kalici bulmuyorum ve cok cabuk o akiskan yapisini kaybediyor. Boylece surus zorlasiyor. Ama yine de bu renk benim favorim!
Sevgilerle

2 yorum:

  1. Bir de bana çok zor kuruyo geliyorlar,bekle allah bekle allah kurumuyo :))
    Ama bu pastel renkleri ben de çok seviyorumm,çok hoşmuş :))
    Benim de bloğuma buyrun :))
    http://aslismakeupbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklisin uzun suruyor kurumasi ama rengi seviyorum ve katlaniyorum:)
      Hemen iade-i ziyarette bulunuyorum o zaman
      Sevgiler :)

      Sil