8 Ağustos 2013 Perşembe

Down Under Natural's - Onarici Sivi Sac Kremi

Herkese merhabalar
Bir suredir tatilde oldugum icin internet erisimim kisitliydi ve post yazamadim. Deniz kum gunes iyi guzel hos da saclarimiz mahvoluyor bu arbedede. Iste tam da yipranan saclar icin olan bir sac kreminden bahsetmek istiyorum sizlere. 
Down under naturals'in onarici sivi kremini anneler gunu indiriminde gratisten almistim fakat cok fazla kullanma sansi bulamamistim. Baktim saclarim harap oldu. Bu sac kremini kullanmanin tam vakti dedim!

Kuru ve yipranmis saclar icin sivi bir sac kremi. Durulamaniza gerek yok. İyice calkalayip nemi alinmis saciniza sikiyorsunuz. Ben sac diplerime sikmadim cunku cabuk yaglanan saca sahibim. Oncelikle kokusu tek kelimeyle harika. Arkadaslarimdan sacin cok guzel kokuyor seklinde iltifatlar aliyorum.
Banyo sonrasi uyguluyorum ve saclarim cok kolay taraniyor.
Gelelim onarici etkisine. Saclarimin guclendigini kesinlikle hissediyorum ve kirilmayi engelliyor. Saclarim daha canli ve dolgun duruyor. 
Sonuc olarak bence vaad ettiklerini yerine getiren bir urun. Onerir miyim? Evet kesinlikle oneririm.

Sevgiler:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder