29 Ocak 2014 Çarşamba

Vichy Purete Thermale 3 ü 1 Arada Cilt ve Göz Makyaj Temizleyici Süt

Herkese merhabalar
Bugün sizlere Facedermo'nun denemem için gönderdiği Vichy Purete Thermale 3ü 1 arada cilt ve göz makyaj temizleyici sütten bahsetmek istiyorum. Facedermo'nun denemem için hediye ettiği ürünlerle ilgili yazımı okumadıysanız TIK. 
Yaklaşık bir haftadır ürünü kullanıyorum makyaj temizlerken ve artık üründen bahsedebileceğimi düşünüyorum. Öncelikle ürünün açıklamasına ve ne vadettiğine bakalım isterseniz.

TÜM MAKYAJ İZLERİNİ NAZİKÇE TEMİZLER VE YOK EDER.

Kim İçin ?
Hassas ciltli kadınlar için.
3'ü bir arada: süt, losyon ve göz makyaj temizleyici

Etkinlik :
Purete Thermale Temizleyici süt + losyon + göz makyaj temizleyicisi'ni tek üründe birleştirir.
Ultra etkili, ultra narin temizleyici etken maddelerin tazeleyici süt-jel ile buluşması, hassas ciltler için etkili temizleme ve makyaj çıkarma sunar.
Tamamen temizlenmiş cilt tazelenir, yumuşar ve yatışır.

Tolerans :
Temizleyici yüksek toleranslıdır.
PARABENSİZ, hipoalerjenik formülü dermatolojik ve oftalmolojik kontrol altında hassas ciltler üzerinde test edilmiştir.
Yatıştırıcı, güçlendirici ve yenileyici Vichy Termal Spa Suyu ile güçlendirilmiştir. Kontakt lens kullanıcıları için uygundur.

Keyif :
Yenilikçi süt-jel dokusu sütün yumuşaklığı ve losyonun tazeleyici etkisini birleştirir. Zengin ve hafiftir. Yağlı kalıntı bırakmaz. Rahatlatır.

Kullanımı :
Yüz ve gözlere pamuk ped kullanarak uygulayın. Durulamayın.

Süt formlu makyaj temizleyicileri daha çok seviyorum ben. Gözümü yakmıyorlar ve yoğun kıvamlı oluyorlar. Bu ürün de gözümü yakmadı kesinlikle.

Göz makyajını çıkarmada başarılı bence. Suya dayanıklı ürünler kullanmıyorum hiç. O konudaki performansıyla ilgili yorum yapamayacağım o yüzden.

Hassas bir cildim yok benim. Fakat annemin cildi hassastır. O da kullandı ve herhangi bir alerjik reaksiyonla karşılaşmadık.

İçinde paraben yok ve bence bu çok büyük bir artı.


Süt yapılı makyaj temizleyicilerin en büyük eksisi sanırım durulama gerektirmesi. Durulama gerekmez yazıyor ürün tanıtımında fakat ben yine de duruluyorum. Tam temiz hissini öyle alıyorum.

Kokusu da çok güzel. Kimyasal kimyasal ya da deterjan gibi kokmuyor. Ferah bir kokusu var.

İsminde Cilt ve Makyaj Temizleyici Süt diyor. Bu yüzden cildimdeki makyajı temizlemede de kullandım ürünü. Gayet iyi çıkarıyor fakat sonrasında cildimi temizleyip, tonikleyip nemlendiriyorum tabii ki :)

Sonuç olarak süt formlu makyaj temizleyicileri seviyorsanız kesinlikle bir şans vermeniz gerekli bence. Ben ürünü sevdim. Bendeki 100 mlliği ve tahminen bana 4 ay civarı yeter bu ürün. Facedermo'da 200mlsini 29.95 TLye satın alabilirsiniz ve en az 6 ay kullanırsınız eminim.

Facedermo'da Avene, Vichy, Bioderma, Burt's Bees gibi pek çok seçkin markanın ürünlerini bulabilirsiniz. Ayrıca sürekli güncel kampanyaları bulunuyor. Sevdiğiniz ürünler %40, %50'ye varan indirimlerle satın alabilirsiniz. Facedermo'ya göz atmak için TIK

Sevgiler
Kırmızı Lale

10 yorum:

  1. Merhabalar
    Guzel yorumunuz icin con tesekkur ederim:)
    Ben de sizi takibe aldim, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ben pek beğenmedim bu ürünü yüzüme krem sürüyomuşum gibi hissediyorum çok fazla temizlemiyo üstünden tonikle tarzı bi ürünle geçtiğimde makyaj kalıntılarını görüyorum 200 ml koca bi ürün duruyo öyle ne yapacağımı bilmiyorum :( tekrar bi şans vermeli miyim acaba belki zamanla severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha once sut formda bir makyaj temizleyici kullandin mi bilmiyorum ama ben neutrogena ve niveaninkini kullandim ve vichy onlara gore bir tik onde bence. Ben su ve yag karisimli calkalanip kullanilan makyaj temizleyicilerden hic hoslanmiyorum direkt yag kaliyor goz cevremde. Ama sut ve losyon tarzi temizleyiciler daha cok hosuma gidiyor. Pamuga cok fazla damlatmamak gerekiyor. Az bir miktar goz makyajini temizlemekte yeterli oluyor. Bir de dedigim gibi ben sonrasinda yikiyorum o kremsi doku gitsin diye. Demem o ki, bence bir sans daha verebilirsin :)

      Sil