18 Ocak 2014 Cumartesi

Alix Avien Shine Plus no: 600 oje


Merhaba herkese
Bugün sizlere yine #SYAfroditeventinde bizlere hediye edilen Alix Avien 600 numaralı siyah simli ojeden bahsedeceğim. Ojenin fırçası ve sürüşü güzel. Fakat en büyük eksisi sanırım renk vermemesi. 3 kat sürünce rengini veriyor tam anlamıyla.



Bu ilk katı




Bu da ikinci katı. Simsiyah bir görünüm için 3. kat şart bence.


Bu da 3. ve son kat sürüldükten sonraki görüntüsü işte. Gördüğünüz gibi ojenin içinde simler var ve ışıkta çok güzel parlıyorlar hafif hafif. Küçük sevimli bir kutusu var fakat yazısı okunmuyor çünkü yazı da siyah. Bence yazısı başka bir renk yazılmalı ki daha çok dikkat çeksin :) Ay 3 kat süremem ben derseniz de altına siyah oje sürüp üzerine bir kat bu ojeden geçerseniz topcoat gibi, çok güzel bir görüntü elde edersiniz. 

Aranızda kullanan var mı bu ojeyi ya da bu seriden bir ojeyi? 
Sevgiler :)
Kırmızı Lale 


4 yorum:

  1. valla ben hiç sevmedim bunu..ilk katta renk veren ojeleri daha çok seviyorum..siyahın üzerine denemedim ama öyle daha güzel olur gibime geliyor, denemek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 kat surmek cok zahmetli bir surec gercekten ama siyah oje uzerine daha rahat olur dedigim gibi :)

      Sil
  2. ben bu mini boy ojeleri seviyorum acak alix avienin bu mini ojelerdeki tek eski yönü fırçaları o kadar ince ve minik ki 1 tırnağa sürebilmek için 4 5 fırça darbesi gerekiyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim fircalari kucuk ama surerken ben cok zorlanmadim da beni zorlayan kismi 3kat surme kismiydi. Sur, kurut, sur kurut ayy dedim yeter :)

      Sil