6 Şubat 2014 Perşembe

Neden Iphone 5?

Herkese merhaba sevgili takipçilerim

Malum teknoloji çağındayız ve zamanı çok hızlı yaşıyoruz. Hızla akıp giden zamanı yakalamak için de teknolojiye başvuruyoruz. Benim bu konudaki en büyük yardımcım cep telefonum Iphone 5. Öncelikle sizlere neden Iphone 5’i tercih ettiğimden bahsetmek istiyorum. Benim bir cep telefonunda aradığım ilk özellik sorunsuz çalışabilmesidir. Iphone IOS işletim sistemine sahip olduğundan dolayı hem hızlı hem de çok sorun yaratmayan bir özelliğe sahip. Şimdiye kadar donma sorunuyla dahi karşılaşmadım. Tüm dosyalara, resimlere ve hatta oyunlara hızla ulaşabiliyorum ve geçişlerde de beklemiyorum.Bir diğer beğendiğim özelliği ise fotoğraf ve ekran kalitesi oldu. Özellikle IOS 7 ile eklenen filtreler sayesinde fotoğraflarıma efekt katabiliyorum, odaklama yapabiliyorum ve kaliteli fotoğraflar çekebiliyorum. Kısacası Iphone 5 ile anı yakalıyorum. 



Telefon tercih ederken olmazsa olmaz bir diğer özellik ise telefonun sağlamlığı. Ben telefonumu 1 seneyi aşkın süredir kullanıyorum ve herkes gibi ben de dikkatsizce davranım telefonumu çoğu kez düşürdüm. Bu düşmeler sonucunda işletim sistemiyle ilgili bir sorun olmasını bırakın fiziksel olarak dahi herhangi bir kırılma ile karşılaşmadım. Rakiplerine göre incecik olmasına rağmen sağlamlık konusunda benden tam puan aldı.Malum günün her dakikasında sevdiklerimizle iletişim halinde kalmayı istiyoruz. Apple ürünleri arasında ücretsiz mesaj gönderimini sağlayan Imessage özelliği ile hem kendi Apple cihazlarımız arasında hem de arkadaşlarımın Iphone ve Ipadleri ile ücretsiz mesajlaşma imkânını elde etmiş oluyorum ve iletişimimizi koparmamış oluyoruz.



Sonuç olarak bir cep telefonunda ya da tablette aradığınız özellik hız, sorunsuz çalışma, sağlamlık, mükemmel ekran ve fotoğraf kalitesi ise aradığınız ürün kesinlikle bir Apple ürünü. Ben bir senedir Iphone 5’imi sorunsuz kullanıyorum ve hiçbir zaman pişman olmadım telefonu aldığıma. Siz de bir Apple ürününe sahip olmak istiyorsanız Turkcell’in birbirinden avantajlı tekliflerine bakabilirsiniz ayrıca Turkcell’den faturanıza ek 24 ay vadeli seçenekle de kontratlı cihaz alabilirsiniz.http://www.turkcell.com.tr/cihazlar/akilli-telefonlar/iphone-5-16-gb?utm_source=kirmizilaleblog&utm_medium=blog&utm_campaign=1

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder