6 Şubat 2014 Perşembe

Avon Mega Effects Maskara

Herkese merhabalar
Şu sıralar doktordan doktora koşuyorum. Blogumla ilgilenmek kafa dağıtmamı sağlıyor. Neyse çok dert yanmayıp yazıma geçeyim. Sizlere o meşhur tasarımıyla herkesi şaşırtan Avon Mega Effects Maskarayı anlatacağım. Aslında bu maskarayı uzunca bir süre önce Avon göndermişti bana ama anca yazabiliyorum yazısını. Elimde çok maskara var sırayla yazacağım hepsini inşallah maşallah :D 
Bu arada dün Mor Hastasında misafir kalemdim. Orada da favori maskaramla ilgili yazı yazım. Okumak için TIK. Buradan Mor hastasına da beni konuk ettiği için blogunda tekrardan teşekkür ediyorum :)


Gördüğünüz gibi ambalajı şık, renkler güzel. Alışılmışın dışında bir maskara tipi tabii ki.


Fırçayı tuttuğunuz yer kıvrılabiliyor. Sürüş şeklinize göre fırçayı bükebiliyorsunuz.


Dediğim gibi alışılmışın dışında bir maskara ve bu yüzden sürerken zorlanıyorum. Evet, el alışkanlığıyla daha düzgün sürer hale geliyorsunuz bir süre sonra. Ama ben yine de her seferinde bulaştırıyorum gözüme :) Yani öyle iki dakikada süreyim ve dışarı çıkayım diyebileceğiniz bir maskara değil.


Şimdi böyle olağanüstü bir tasarım olunca insan ister istemez bekliyor ki kirpikleri kaşlarına değsin ya da bir hamlede tüm kirpiklere maskara uygulansın filan ama tabii ki yok böyle bir durum :) Fikir güzel, şık duruyor hakkını yemeyeyim ama ne bileyim işte ne gerek vardı diyor insan. Elim normal maskaralara gidiyor ister istemez, daha kolay sürmesi  :)
Evet, sürüşü zor ama güzel yanları da var. Topaklanma yapmıyor mesela ve ayırıyor kirpikleri tek tek. Kolay kolay da akmıyor. Kirpikleri uzatmaktan çok hacim veren bir maskara bana göre. Benim kirpiklerim sık ama kısacık o yüzden daha çok uzatan maskaraları kullanmayı seviyorum NYX Doll Eye Mascara gibi. Resmen aşk yaşıyorum Nyx ile anlayacağınız üzere :)

2 yorum:

  1. demek bu maskara hakkında düşüncelerim de tek değilim .Aynı şeyleri kafamdan geçiriyorum her elime alışımda ya altına ya üstüne bulaştırıyorum elim bir türlü alışmadı nedense çok acele işim varsa diğer maskaramı sürüp çıkıyorum.Bi de en çabuk biten maskara ödülü vereceğim kendisine nasıl olduğunu anlamadan neredeyse bitmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. Yalnız değilsin canım :) Benimki henüz bitmedi ama diğer söylediğin her şeye katılıyorum :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil