8 Kasım 2013 Cuma

Çekiliş Kazandım!

Herkese merhaba
Vize döneminde olduğum için blogla çok fazla ilgilenemiyorum. Hepinize en içten özürlerimi iletiyorum. Şu yazımda belirtmiştim 2 adet çekiliş kazandığımı. Kargolarım elime geçti. Normalde çok şanslı değilimdir bu tip konularda ama sonunda şansımın dönmesine sevindim açıkçası. İlk kazandığım çekiliş Sevda'nın Dünyasının Otacı işbirliğiyle gerçekleştirdiği çekiliş oldu. Detaylar için TIK


Resimlerde de gördüğünüz gibi Otacı Bitki Özlü Şampuan, Saç Kremi ve Argan Serisinden El ve Tırnak Bakım Kremi kazandım. Bunların yanında Otacı bir jest yaparak birkaç numune de koymuş. Organik deyince akla ilk gelen firmalardan biri olan Otacı'nın ürünlerini severek kullanmaya başladım. 
Sevda'nın Dünyası blogunun sahibine ve Otacı'ya teşekkürlerimi iletiyorum! :)
Sevgiler
Kırmızı Lale

1 yorum:

  1. Güle güle kullan, şansın da daim olsun.
    Bu seriyi kullananlar çok memnun, senin de yorumunu merak ediyorum. Ben de düşünüyorum kullanmayı çünkü.

    YanıtlaSil