21 Ocak 2014 Salı

Clinique Dramatically Different Nemlendirici Jel Krem

Herkese merhaba
Bugün sizlere 2 ay önce şuradaki alışverişimde aldığım Clinique Drammatically Different Nemlendirici Jel Kremden bahsedeceğim. Bu jel krem yağlı ve çok yağlı ciltler için olanı. Yağlı bir cilde sahip olduğum için bu kremi tercih ettim. Bendeki 50mllik şişede. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve neredeyse yarılamış bulunmaktayım. Artık nemlendiriciyle ilgili yazı yazma vaktinin geldiğini düşündüm. Öncelikle bu ürünle ilgili Clinique'in sitesinde neler yazıyor onlara bir bakalım:
Yağsız nemlendirici cildinizin ihtiyacı olan nemi sağlar. Clinique lider dermatologları tarafından geliştirilen formül, yanaklar rahat, t bölgesi yağlı olan ciltlerde ideal nem dengesini sağlar. Yağsız formül, cilt yumuşaklığını ve pürüzsüzlüğünü iyileştirir, cildin ideal duruma gelmesine yardımcı olur. 


Gerçekten de bence yağsız bir yapısı var.
Cilt tarafından kolayca emiliyor.
Çok kuru bir cildim olmadığı için nemlendirmesi bana yeterli geliyor.
Çok az bir miktarda krem tüm cildi nemlendirmeye yetiyor o yüzden çok çabuk bitebilecek bir ürün değil kesinlikle.
Sabah ve akşam cildimi temizleyip, tonikledikten sonra kullandım bu kremi. Ayrıca makyaj bazı olarak da sürdüğünüz andan itibaren ciltteki parlamayı ve fazla yağı alan Clinique Pore Solutions Stay Matte Hydrator'u kullandım. Bu ürünle ilgili yazı da gelecek.


Dediğim gibi bu ürün yağlı ve çok yağlı ciltler için olanı. O yüzden jel formda. Eğer karma ya da kuru cildiniz varsa aynı kremin diğer versiyonunu almalısınız ki fayda görebilesiniz. 50 mlsi 59tl Clinique'in sitesinde. Bildiğiniz gibi Clinique alışverişlerde 2 numune gönderiyor ve bazen hediye setler de olabiliyor alışveriş yanında. Eğer bir kampanyaya denk gelirseniz kesinlikle denemeniz gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ürünü şuradan alabilirsiniz.

Aranızda bu ürünü kullanan var mı? Sizler de beğendiniz mi?

Sevgiler
Kırmızı Lale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder