15 Ekim 2013 Salı

Ne giydim #2 Bayramlik

Herkese merhabalaar
Umarim bayraminiz mutlu saglikli ve huzurlu geciyordur. Bir de bol etli tabii ki:)
Ikinci bir ne giydim yazisiyla karsinizdayim. Cocuklugumdan beri annem her bayram yeni bir bayramlik almaya alistirdi bizi. O yuzden 22 yasinda olmama ragmen hala kendime bayramlik ciciler aliyorum :)
Bilenler bilir staja basladim bu sene o yuzden gardrobumu biraz daha şık parcalarla zenginlestiriyorum elimden geldigince. O yuzden cok da tarzim olmamasina ragmen bayramda giyecegim giysileri de stajda giyebilecegim sekilde almaya calistim. 


Bu bayram tam bir Koton kizi gibi oldum. Kotonun urunlerini begeniyorum. Ozellikle de Business serisi tam stajlik :)
Lacivert keten pantolonu indirimden 20tlye almistim Kotondan.


Uzerine beyaz sifon bir bluz aldim. O da Kotondan 40tl. Bu tarz bluzleri cok seviyorum cunku bir kotla spor şık oluyorsunuz. Kumas pantolonla ise ogretmen hanim olabiliyorsunuz kolaylikla:)


Ayakkabilarim ise annem Fransa'dayken almis ama kucuk gelmis ve senelerce saklamis. Benim de cok hosuma gitti ve bu cicileri kendi gardrobuma transfer ettim hemeen :)
Boyum 175 oldugu icin yuksek topuk giymiyorum. Hele ki ogretmenlk yapiyorsaniz ve tum gun ayakta duruyorsaniz. Boyle tabir-i caizse babanem isi ayakkabilar yardiminiza kosuyor ve asil duruyor bence. Ben begeniyorum kim ne derse desin :)

Hepinize kocaman opucukler ve iyi bayramlaar :)
Kirmiz Lale

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder