1 Ağustos 2014 Cuma

Cyrene Biomimetric Keratin Deep Conditioning Hair Mask

Merhabalar
Bugün Sendeinceldavette bizlere Cyrene'in hediye ettigi Biomimetric Keratin Deep Conditioning Hair Maskten bahsedecegim. Olabildigince saç bakım ürünü kullanmaya çalışan biriyimdir. Çünkü saçlarım ince telli ve çok çabuk kırılıyorlar. Haftada 1-2 defa mutlaka maske yaparım saçıma ve Cyrene'in bu maskesi favorilerimden biri oldu. 




Öncelikle ürünün kullanım talimatina bakalım isterseniz: Şampuandan sonra ıslak ve temiz saça, özellikle saçların uç ve gövde kısımlarına olacak şekilde, bir miktar uygulayınız. Masaj yaparak iyice saç tellerine yedirip saç gövdesinin iç kısımları tarafından penetre olması için 3-5 dakika bekletiniz. İyice durulayınız. Derinlemesine kondisyoner etkili onarıcı bakım maskesi olarak haftada 1 veya 2 defa kullanılması tavsiye edilir.

İçerigi ise şöyle: Aqua, Coconut (Cocos Nucifera) Oil, Shea Butter (Butyrospermum Parkii), Cetyl Stearyl Alcohol, Glycerin, Behentrimonium Methosulfate, Amodimethicone, Cetrimonium Chloride, Cyclopentasiloxane, Cetyl alcohol, Beeswax (Cera Alba), PEG 40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-6, Butylene glycol, Fragrance, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin, Panthenol (Vitamin B), Polysaorbate 20, Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Aloe Barbadensis (Aloe Vera) Leaf Juice



Gördügünüz gibi bendeki deneme boy. Fakat çok az bir miktarı yeterli geliyor. Ben sadece saç uçlarıma uyguluyorum ve saçlarımı yumuşacık yapıyor. Onarıcı etkisi olan bir maske zaten ve kırık uçların görünümünü azaltıyor. Saçları çok güzel nemlendiriyor ve saçı olası hasarlara karşı onarıyor. Görüntü olarak biraz tereyagını andırıyor ama merak etmeyin kokusu mükemmel. Sürdükçe süresi geliyor insanın.

Ürünün 150mllik tam boyu 45tl civarında satılıyor.Aylarca kullanacagınız bir ürün bu yüzden deger diye düşünüyorum.

Bu güzel maskeyle tanışmamı saglayan Cyrene'e ve Sendeincel blogunun sahibi Sevinccigime tesekkülerimi iletiyorum :)

Sevgiler

2 yorum:

  1. Ben bu ufak boyu ya 3 ya 4 kere kullandım en az. hemde upuzun sacıma boca ederek =) Ürünü az alsanda bereketli ve yeterli geliyor Ayrıca yumusatmasını beğendim. Diğer etkilerini gözlemlemek için yeterli bir boy değildi tabi ki..

    YanıtlaSil
  2. @yabanmersini benim saclarim kisa ve ince telli oldugundan uzunca bir sure gitti canim. Bi de uclara sadece surdum o yuzden bereketli oldu baya :) tabii ki tam boyunu da denemek isterim uzun sureli etkisini daha iyi gormek icin :)

    YanıtlaSil