19 Mart 2014 Çarşamba

Pastel Profashion 4lü Far - 205

Merhabalar
İş, staj, dersler derken bloguma çok sık yazı yazamıyorum şu zamanlar. Bugün sizlere ilk blogger etkinliğim olan SYAfroditeventi sponsorlarımızdan Pastel'in bizlere hediye ettiği fardan bahsedeceğim.


Gördüğünüz gibi yeşil tonlardan oluşan 4lü bir far paleti.
Gölgeli makyaj için ideal.
Pigmentasyonu da gayet iyi bence.
Simli bir yapısı var.
Çok fazla tozutmuyor.
Kalıcılığı orta diyebilirim.


Simli olmasını sevemedim çünkü sürdükten iki saat sonra tüm yüzüm sim oldu. Far bazı kullanmadığım için de oluyor olabilir bu, fakat gerçekten yüzüm simlere bulanıyor her kullanışımda.


Renkler resimde gördüğünüz gibi. En açığı kaşlarımı aydınlatmada kullanıyorum. En çok onu kullandım sanırım. Diğerleriyle de gölgeli makyaj yapmaya çalışıyorum. Çalışıyorum diyorum çünkü çok acemiyim ve çok da becerebildiğim söylenemez bence :)
Gözlerim ela olmasına rağmen yeşil kalem ya da farı pek yakıştıramıyorum kendime. Kahve tonlarına bayılıyorum ama yeşil, mavi, mor sürünce kendimi hiç iyi hissedemiyorum nedense.

Sonuç olarak simlerin dökülme sorunu far bazıyla çözülür ve yeşil far paletine ihtiyacım var diyorsanız bu paleti gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.

Sevgiler
Kırmızı Lale :)

4 yorum:

  1. Sim olunca malesef dökülme yapıyor bazıları ama sedefli olunca daha kullanışlı oluyor en azından gözaltı sorunu yaşamıyoruz..
    Ben pastel ve essence lerimi kuzime hediye ettim için yazamadım ama telafi yazısı hazırlayacağım :))
    Güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  2. En sağdaki renk çok güzelmiş, yeşil tonlarını nedense ben kullanamıyorum farlarda ama kenardaki renk çok güzel duruyor :)

    Bloguma beklerim bende,
    www.1rimel1allik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. bu urunden bende cok memnunum canım :)
    gulegule kullan
    mimledim seni bu arada:)

    YanıtlaSil
  4. @morhastası evet canım sim sıkıntısı oluyor genelde :) Heyecanla bekliyorum o zaman telafi yazınııı :*
    @merveaydeniz teşekkürler canım, iade-i ziyarete geliyorum o zaman
    Sevgiler:)
    @biricit teşekkür ettim fıstık, en kısa zamanda cevaplayacağım mimini :*

    YanıtlaSil