17 Ekim 2013 Perşembe

Gunun ojesi #6

Herkese merhabalar
Bayramin son gunlerine geldik artik ve bugun sizlere bir oje yazisi hazirladim. Uzun suredir oje yazisi yazmadigimi fark ettiim :)


Hava bu kadar kapali olunca elim sonbahar renklerine gitti koyu koyu. Flormar'in 323 numarali bordo ojesini cok begenerek almistim fakat Uzun suredir surmedigim bir ojeydi bu.


İki kat surdum. Tek katta rengini vermiyor. Flormar ojelerin genel sorunu cok cabuk cikmasi bence. Bu ojede de oyle bir sorun var. Ben severek kullaniyorum bu bordo ojeyi. 

Sevgiler
İyi bayramlar
Kirmizi lale

5 yorum:

  1. bu ojenin rengi çok tatlı olmuş cnm :))

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba, gerçekten benimde sevdiğim oje renklerinden, kırmızı, bordo ve pembe tonları çok hoş oluyo :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o ucluye bayiliyorum :) oje zevklerimiz cok benzer :)

      Sil
  3. bordo ojeyi çok seviyorum özellikle sonbahar için benimde elim sürekli ona gidiyor :)
    bloguma beklerim canım

    YanıtlaSil