4 Eylül 2013 Çarşamba

Gunun Ojesi #4

Herkese merhaba
Bir suredir yazamiyorum kusura bakmayin. Kardesimin universite kayitlari falan filan derken blogumu boslamak zorunda kaldim istemeyek de olsa. Ama merak etmeyin donusum muhtesem olacaak :)
Bugun size tam bir yaz rengi olan mint yesili ojelerimden bahsedecegim. 


Golden Rose 236 numarali ojeyi ve bir parmagima da Pastel 315 glitter ojeyi kullandim.
Devamını oku


2 kat Golden Rose'dan surdum. Tek kat ile renk belli olmuyordu. Pastel Glitter ojesense tek kat surdum. 


Glitter ojenin isikta hafif bir pariltisi var. ben sevdim ama cok belli olmuyor dedigim gibi. 


Ojelerin ikisi de kolay suruluyor ve kalici. Ben sevdim kisacasi. Bir gun nail art denemesi yapip sizlerle paylasmak dilegiyle :)

Sevgiler
Kirmizilaleblog@gmail.com

2 yorum: